Bilal SONSES - "İçimdeki Sen” Şarkısının Hikayesi (Canlı)

25.11.2019 г.
8 760 828 Показвания

''İçimdeki Sen'' şarkısı hikayesi ile birlikte sizlerle..

Klavye: Davut Samet Sarıhan
Bateri: Serkan Aydın
Bas Gitar: Özgür Burak Karagenç
Gitar: Tolga Özoltu
Klarnet: Harun Yüksekoğlu
Ud: Eren Aker

Yer: Kocaeli Hayal Kahvesi

Коментари
  • Bu da gecer arkadaşlar üzülmeyin bosuna uyuyun

    Nisa DinklerNisa Dinklerпреди 5 часа
  • Maalesef bende aldatıldım çok kötü bir duygu😭

    Fatma KurtFatma Kurtпреди ден
  • abi ben sasıyorum bu sarkıya 2 mn abone gelmesi lazım yahu

    hilmi uyarhilmi uyarпреди ден
  • Ben icimdeki seni sevmisim anlasana...

    Xamilyon 05Xamilyon 05преди 2 дни
  • Tam benim hikayemi anlattın

    Sinem ŞenolSinem Şenolпреди 2 дни
  • "Nasıl doldurdun yerimi..." 🌹

    AyhsellAyhsellпреди 3 дни
  • Her beğeni gelip tekrar dinleyeceğim... "19.06.2021"

    avni özdemiravni özdemirпреди 3 дни
  • ya ama üzülme ya ağlıyıcam şimdi sevdiğin için canını verir insan ama sonu boş

    zeynep muşzeynep muşпреди 4 дни
  • Her bu şarkıyı dinlediğimde ağliyorum 😭

    Roni BozanRoni Bozanпреди 4 дни
  • Yeniden geri ver bana onca zamanıı

    Edanur BütünEdanur Bütünпреди 4 дни
  • bana sen yakışmıştın ya çok yazık…..

    GizemGizemпреди 5 дни
  • Hep aynı sonuç hüsran :)

    Ebru SilvanEbru Silvanпреди 5 дни
  • "Adam tabiri caizse taparcasına aşıktım diyor tabiri uygun değil

    Koray ÖzateşKoray Özateşпреди 5 дни
  • Zaten hep böyle olur biri çok sever diğeri kıymetini bilmez

    Fatime ArslanFatime Arslanпреди 5 дни
  • adam başta söylerken ağlamamak için kendini zor tuttu onu bu şekilde üzeni yarabbim düzeltsin herkesin karşısına kendi gibi kişiler çıkartsın iyiye iyi kötü ye kötü allah kimseyi yolda bırakmasın abim sen onu kaybettin ama milyonlarca kişiyi kazandın biz her zaman senin yanındayız asla kendini yanlız hisedme elved her doğru ortaya çıkacaktır sen merak etme abimmmmm

    Rumeysa şimşekRumeysa şimşekпреди 5 дни
  • Keşke herşey aldatmak olsa

    tozpembe hayattozpembe hayatпреди 5 дни
  • Nedense en çok ilk Sevgilisi olan aldatiliyor ..

    CerenCerenпреди 5 дни
  • Bir dk sen Tuğçe Kandemir ile sevgilimiydin ben onun şarkılarını dinliyorum

    Nur Deren BAŞTACINur Deren BAŞTACIпреди 5 дни
  • Aga beee bende böyle bir durum yaşadım sonrasında her üzüldüğümde bu şarkıyı açıyorum. Çünkü şarkı dan başka bir şey düşünemiyordum. Hiç derdimi anlatıp rahatlayım diyebilceğim hiç arkadaşım yoktu. Ben arkadaşlarım için 17 tl mi harcadım ama o naptı benim kötü birisi olduğumu düşündü ve kararlıydı bir dk bile olmadan direk beni sattı.Diğer arkadaşım naptı o da beni erkeklere sattı. Birisinin adı Ecenur Erdoğan diğerini adı da Doğaydı

    Nur Deren BAŞTACINur Deren BAŞTACIпреди 6 дни
  • Abi ağlıyordum resmen çok üzülüyorum.

    AylinAylinпреди 6 дни
  • O kadar güzel yorumluyorsun ki şarkıyı söylerken yaşatıyorsun

    Meliha ÖcalMeliha Öcalпреди 6 дни
  • Her bir cümlesi ile tüylerimi diken diken ediyor

    Ayse Vildan ŞahinAyse Vildan Şahinпреди 6 дни
  • ne kadar saçma bir hikaye

    Eyüp KayaEyüp Kayaпреди 6 дни
  • Sen böyle şarkılar dinlemezsin çünkü ben sende seni buralara uğratacak kadar derin yaralar bırakmadım...

    ilhan Tüfenkilhan Tüfenkпреди 7 дни
  • bi yıldız abla birde bilal sonses abi çok iyi yaaa iliklerimekadar işliyor

    cansumeyye ışıkcansumeyye ışıkпреди 7 дни
  • أكو عرَب بالطيارَة؟

    maryam mohammedmaryam mohammedпреди 8 дни
  • أكو عرَب بالطيارَة؟

    maryam mohammedmaryam mohammedпреди 8 дни
  • eksileyenler lisedeki kızın ailesi falan herhalde

    Savaş SönmezSavaş Sönmezпреди 8 дни
  • O kız bendim ...

    Gamze BişkinGamze Bişkinпреди 8 дни
    • Fjdjjdjdjdjdjjdjdjdjrjjdjdjd

      Hayriye uğurHayriye uğurпреди 7 дни
  • BANA NE AMK

    Ağıtçıların RamazanAğıtçıların Ramazanпреди 8 дни
  • Belki o seni aldatmasaydı sen bu kadar içten şarkı yazamazdın ve bu mertebeye gelmeyecektin boşver bazen kötü şeyler iyi şeyler olması için olması gerekiyor

    Dilber AltındağDilber Altındağпреди 9 дни
  • Gidip kızın kafasına sıksadın daha iyiymiş bunları izleyince yarı ölmüştür zaten

    Dogan AkarsuDogan Akarsuпреди 9 дни
  • Neden yorumları beğenmiyorsun ki😢💕

    sedef sahinsedef sahinпреди 10 дни
  • O kiz buralarda bir yerde hissediyorum

    Cinaslı İntegralCinaslı İntegralпреди 10 дни
  • Seven inanamaz aldattığına emin olsan ben aldatmadım dese kendini bırakıp ona inanırsın affetmeye bahane arar durursun kaybetmek zor daha zoru vazgeçmek zorunda kalmak

    Hüseyin BakırHüseyin Bakırпреди 11 дни
  • Bir insan dinlediği şarkının her satırını yaşarmı? Yaşadım..

    Ali TaşAli Taşпреди 11 дни
  • Şöyle bir ortama hasret kaldık

    Gülay HatunGülay Hatunпреди 12 дни
  • Acılar aynı kişiler farklı.

    Alper ŞENOLAlper ŞENOLпреди 12 дни
  • 2 ay nedir ya cok güzel cok hızlı yaşamışsın galiba sen 2 ay sürdü diye bu şarkıyı söylüyorsan bizim mevlanaya dönmemiz lazım 😂

    derin kınaderin kınaпреди 12 дни
  • Bir sen birde Tuğçe Kandemir gerisi beni ilgilendirmiyor.

    Ismail karakaşIsmail karakaşпреди 13 дни
  • adam ya , bu dinlediğim kaçıncı şarkı....

    Ismail karakaşIsmail karakaşпреди 13 дни
  • Aldatma konuları berbat bir duygu geçmiş olsun

    Mert AtmacaMert Atmacaпреди 13 дни
  • “Aldatmadım dese inanacaktım “dedirtecek kadar çok sevmek...🥀🥀

    Merve DemirMerve Demirпреди 14 дни
  • Bilal abiye bu yapılamaz

    Sakin CinarSakin Cinarпреди 14 дни
  • şimdi kafasını nereye vuruyordur acaba? :)

    FerixaFerixaпреди 14 дни
  • aşşşşşşşşşşşıııııııııııııııııırııııııııııııııııııııııııııııııııııııı iyiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii nası baktın gözlerime nası tuttun ellerimi nası kanmışım sanaaa nası doldurdun yerimi beeen içimdekii senii sevmişim anlasanaaa

    GAMER MEMOGAMER MEMOпреди 15 дни
  • Demekki Hala Unutamamışsın....

    Oyun SetupOyun Setupпреди 16 дни
  • Bu şarkıyı ona yazarak bile haketmedigi çok büyük bir değeri vermişsin kral yaa

    Tuncay ToktaşTuncay Toktaşпреди 16 дни
  • Yaklaşık 2 ay olan lise aşkı, Bilal için 22 yıl gibiymiş. Yemin edebilirim. Kanıtı da bu şarkı.

    Iordanus Brunus DorylæumusIordanus Brunus Dorylæumusпреди 16 дни
  • 1:45 *de sanki herkes çok yazık derken Bilal sonses susup herkesin aynı fikirdeymiscesine çok yazık demesini dinliyor* 🙄🙄🤔🤔

    cdbdhdb endbdbsbscdbdhdb endbdbsbsпреди 17 дни
  • yalanın veresiyesi yok nasılsa salladı😁

    Olcay YanOlcay Yanпреди 17 дни
  • Ya kıyamam🖤

    Ayser AydınAyser Aydınпреди 17 дни
  • Nasılda üzülüyor abicim ya ama belli etmemeye çalışıyor kiyamam sana. 😢😦

    bilalsonsesbsfcailesibilalsonsesbsfcailesiпреди 18 дни
  • hayatım boyunca duyduğum en güzel ses ver bee bilall abiiii

    Fatma debbagFatma debbagпреди 18 дни
  • Allah'ım bu aşk acıları da olmasa Bilal Sonses gibi mert delikanli dan bu şahane şarkılar nasıl olacaktı Bilal aldatilir mi beee utan belki sizi bizi yarı yolda bırakanlar yüzünden böyle hisli tertemiz insanlardan bu kadar güzel şarkılar oluşuyor ama günün sonunda o yari yolda birakan değil Bilal Sonses ünlü olup herkesin sevgisini kazanıyor demek ki Bilal Sonses gibi mert bir delikanlının sevgisini haketmedi her olmayan işte bir hayır vardır derler ya üzülme Bilal Sonses sen kazandın

    Gizem AtayGizem Atayпреди 18 дни
  • Çocuğu olmuş 🥀

    Ayşegül TemizAyşegül Temizпреди 20 дни
  • Kesinlikle o kız izliyor sana sesleniyorum , Bilal Sonses gibi birini bir daha hayatında bulabileceğini zannetmiyorum ve heleki sana bu kadar bağlanmışken , umarım hayatında mutlu olursun.

    Leyla and JungkookLeyla and Jungkookпреди 20 дни
  • Söylesenize oda buraya gelip bu şarkıyla paramparça oluyomudur ama dimi o bırakıp gitti niye gelsin💔

    busebuseпреди 20 дни
  • Giden hep kaybedendir elbet yeri dolar bi gün)))

    Aysel MammadovaAysel Mammadovaпреди 21 ден
  • Binlerce yorumun içinde bu yorumu gören kardesim. Rabbim senin sevdiğin kıza veya erkeğe kavuştursun inşallah. AMINN 😊

    bilalsonsesbsfcailesibilalsonsesbsfcailesiпреди 21 ден
  • Seni üzen insanları hayatından çıkar seni mutlu eden insanlarla yaşa.

    SultanSultanпреди 21 ден
  • Çok merak ettim kiz bu müziği dinledikten sonra bilal abiyle hic konuştu mu??

    evin ylcevin ylcпреди 22 дни
  • Yazıklar olsun böyle binadan aldatılırmı yaaa

    Eba EbaEba Ebaпреди 22 дни
    • Binayla mi aldatmış SJJSBSBXHXXID

      Ses KeşfetSes Keşfetпреди 22 дни
  • Boş ver bilal abi sen daha iyilerine layıksın üzülme o üzülsün senin gibi birisini kaybettiği için 😊😊

    Ceylan BaşaranCeylan Başaranпреди 22 дни
  • Agaa bee🚬

    Hülya Nur BozkurtHülya Nur Bozkurtпреди 23 дни
  • Bu adamı dinlerken sevdiğim kız sürekli aklıma geliyor. Ve gözlerimi kapatıp yeniden geri ver bana onca zamanı demek geliyor. Gözlerimi açtığımda ise gerçeklerle yüzleşmek baya koyuyor.

    Hüseyin AytekinHüseyin Aytekinпреди 24 дни
  • ŞİMDİ O KIZ BAŞINI TAŞLARA VURMUYORSA BEN NEYİM

    Fatma TanışmanFatma Tanışmanпреди 25 дни
  • Bilal sönsez allah seni sevdiğine kavuştursun allaha emanet ol

    osman kayaosman kayaпреди 26 дни
  • Şu anı kız cok buyuk pişmanlıkla izlemiştir herhalde

    SudeSudeпреди 26 дни
  • Adam 2 aylık ilişki için "yeniden geri ver bana onca zamanı " diyor 😁😁 biz ne yapalım aslanım yıllarımız gitti

    Muzaffer UstaMuzaffer Ustaпреди 26 дни
  • Kimse yaşattığını yaşamadan ölmez.

    Esranur AkkayaEsranur Akkayaпреди 27 дни
  • BİLAL SONSES ALDATILACAK ADAM MI BE BİZ SENİ ÇOK SEVİYORUZ BİLAL ABİ

    HAKKI TURANHAKKI TURANпреди 27 дни
  • "Aldatmadım dese inanacaktım🍁". İşte bilinmeyen kıymet, neler kaybetmişsin be...

    no nameno nameпреди 28 дни
  • 💔💔😞

    Ceylan...Ceylan...преди 29 дни
  • 0:44 biralar boşuna dağıtılmıyor be abim

    Berkay DenizBerkay Denizпреди месец
    • Aga be

      Yusufkerem BulutYusufkerem Bulutпреди 29 дни
  • Bilal Sonses ünlü olduğu halde sanki sıradan bi insanmış gibi davranan nadir ünlülerden şımarık değil çok sempatik aynı zamanda Allah onu hep mutlu etsin inşallah

    SılaSılaпреди месец
    • AMİN

      RƏNA NurehmedliRƏNA Nurehmedliпреди 29 дни
  • "Sabrederim" dedikten sonra gülümseyerek kafasını sallaması...

    Berna NarcıBerna Narcıпреди месец
  • ASK in sahibi ALLAH tir ASK i sahplenirsen elinden alir ASK ina sahip cikacaksin emanet olarak gormek lazim bunun farkinda olmayanlarkaybetmeye mahkum benim gibi.

    mustafa Sagirmustafa Sagirпреди месец
  • Sen onu kaybettin ama biz seni kazandık

    🌸🌸🌸🌸🌸🌸преди месец
  • aslında hayat bize şunu öğretiyor ama anlamıyoruz ( HİÇKİMSE FAZLA DEĞERİ HAKETMİYOR )

    DÖNDÜ GKDÖNDÜ GKпреди месец
  • O kiza söylüyorum Nasil baktin gözlerine nasil tutdun ellerini Nasil kanmis sana Nasil doldurdun yerini O içindeki seni Sevmis anlasana aptal 😡

    RƏNA NurehmedliRƏNA Nurehmedliпреди месец
    • Sana noluyor JJDHXHDHDJD aptal falan

      Ses KeşfetSes Keşfetпреди 22 дни
  • Kimi benden çok seversen onu senden alirim Onsuz yaşiyamam deme seni onsuzda yaşatirim Hz.MEVLANA

    RƏNA NurehmedliRƏNA Nurehmedliпреди месец
  • İçim yanıyo be bi iç nasıl yanar anlamıyorum.

    İkranur Kençİkranur Kençпреди месец
  • o kadına yazıklar olsun adam onun için 100 tane şarkı yapmış ve ben bilal sonses için ölürüm diyenler ben

    Yahya HabuloğluYahya Habuloğluпреди месец
    • Ben ölmem 🤭

      RƏNA NurehmedliRƏNA Nurehmedliпреди месец
  • O kız.. İnşalllah görürsün bu videoyu ve kimi kaybettiğini görürsün.. yazık.. çok yazık..

    UlRem KolikUlRem Kolikпреди месец
    • Evet amma oda çok sevmis ne demisler kimi benden çok seversen onu senden alirim Onsuz yaşiyamam deme seni onsuzda yaşatirim

      RƏNA NurehmedliRƏNA Nurehmedliпреди месец
  • 0:13 te birinin ne demesi ???

    Berkay KıvançBerkay Kıvançпреди месец
    • Evet 😔

      RƏNA NurehmedliRƏNA Nurehmedliпреди месец
  • 2:40 adam efkarlandı mcdöçmcödmöcçmdmcçd

    Emre BostancıEmre Bostancıпреди месец
    • 🤦‍♀️

      Yusufkerem BulutYusufkerem Bulutпреди 29 дни
    • 🤦‍♀️

      RƏNA NurehmedliRƏNA Nurehmedliпреди месец
    • 🤦‍♀️

      bazen insanları anlamıyorum..bazen insanları anlamıyorum..преди месец
  • Bayılıyoruz sana iyiki varsın💗

    Ibrahim BahçeIbrahim Bahçeпреди месец
  • Ben en çok o kızı düşünüyorum acaba bunu dinledikten sonra biraz da yüzü kızardımı utandımi ama bnce kafasını duvarlara vuruyordur kesin

    secemsecemпреди месец
  • Iki cihan bizi kavusturmazsa bile seni sonsuza dek sevecegim kalbimin sahibi..

    Göl CYHNGöl CYHNпреди месец
  • Canım çok acıyor nasıl dayanıcam ölmek istiyorum.

    İkranur Kençİkranur Kençпреди месец
  • Canım çok yanıyo be

    İkranur Kençİkranur Kençпреди месец
  • Seni çok seviyorum. Ç.

    İkranur Kençİkranur Kençпреди месец
  • Keşke 2 ay değil de 2 yıl sürseymiş ne şarkı olurmuş😋😋😋

    Nurgül KatNurgül Katпреди месец
  • 🥺

    Zeynep ToprakZeynep Toprakпреди месец
  • "Ben içimdeki seni sevmişim anlasana.."

    Fidan EliyevaFidan Eliyevaпреди месец
  • 2021 izleyenler var mı Ben izliyorum şarkılarndan her gün bir tane belki daha fazla izliyorum şuan fazla izleyemiyorum LGS sınavım var arkadaşlar benim yerime siz beğenin siz yorum yapın dua etmeyi unutmayın üzülme abicim Dicem ama nasıl üzülmezsin biz senin her zaman arkandayız Sizleri seviyorum arkadaşlar kendinize iyi bakın Ama en çok da BİLAL ABİYİ seviyorum😘❤️

    SUDENAZSUDENAZпреди месец
  • Şarkı çok güzel değilmi ya? Evet şarkı çok güzel.

    İkranur Kençİkranur Kençпреди месец
    • 😊

      RƏNA NurehmedliRƏNA Nurehmedliпреди месец
  • Bilal abi iyki varsın. Sesin insana huzur veriyo.

    İkranur Kençİkranur Kençпреди месец
  • Tebrik ediyorum ilk başta kendimi ve sizi ilk defa hak eden birini doğru kişiyi ünlü yaptık. Sizde kendinizi tebrik edin.

    İkranur Kençİkranur Kençпреди месец
BGbuild